Vårt kvalitetsarbete

För en trygg och bekväm hotellvistelse

Vi älskar våra olikheter och vill att hotellens unika personligheter ska tas tillvara. Samtidigt måste vi säkerställa att ni gäster får den kvalitet ni förväntar er. Under 75 år vi varit ledande inom branschen med vårt unika kvalitetsarbete.

Vi vet att våra gäster vill mötas av en skön säng, en bra dusch, och en vällagad och fräsch frukost. Och självklart i sällskap med bra service och ordentligt utförd städning. Vi tar detta på största allvar och har utvecklat ett kvalitetsprogram med tusentals punkter. Allt för att du som gäst ska kunna känna dig trygg med att våra hotell uppfyller dina förväntningar på kvalitet och service.

Global kvalitetsstämpel

BWH Hotels kvalitetsprogram fungerar som en garanti för att behålla och säkerställa en hög och jämn nivå på service och kvalitet för alla våra hotellgäster runt om i världen. Vi har medarbetare, så kallade kvalitetssäkringskontrollanter, som besöker alla våra hotell var 11:e månad för att stötta dem i sitt kvalitets- och servicearbete.

Din åsikt är viktig!

Kvalitetssäkringsprogrammet är i konstant förändring för att hela tiden följa trender och nya krav från våra gäster. Samtidigt hjälper det hotellen att alltid vara aktuella och "up to date". Här kan du som gäst hjälpa till! Vi tar din feedback på största allvar, både ris och ros ger oss en indikation på vad vi ska fortsätta med och vad vi behöver förbättra. Så fyll gärna i enkäten vi skickar ut efter din vistelse. Tack på förhand!

Vårt lojalitetsprogram

Medlemmar får mer hos oss!